Odpowiedzi

2010-02-24T17:24:54+01:00
W taki sposób że jesteśmy zawsze uśmiechnięci ,mamy poczucie humoru .Zawsze gdy są jakieś zabawy uśmiechamy się to dla nas nie ma znaczenia czy jest smutno czy wesoło zawsze jesteśmy radośni. w taki sposób można zobaczyć u kogoś uśmiech na buzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:27:45+01:00
Radość jest dla mnie bardzo ważna. Zawsze czuję ją, gdy udaję mi się coś zrobić, osiągnąć cel, dla którego zdobycia poświęciłam wiele czasu, może nawet sił. Radość objawia się u mnie szerokim uśmiechem, z dodatkowymi dołeczkami w policzkach, promiennymi szeroko otwartymi oczami - jak gdybym szukała nimi jeszcze więcej radości, a także dobrym humorem. Zawsze, gdy jestem radosna pomagam innym, toleruję wady osób które na codzień mnie denerwują, jestem miła, szczęśliwa. Radość, to też satysfakcja, a więc duma - uniesiony w górę kciuk. Uwielbiam ten stan, gdyż czuję wtedy, że wszystko jest możliwe, że wszystko mogę zrobić, i że ze wszystkim dam radę. Każda radość, którą niesiemy innym zawsze do nas powróci, więc warto też myśleć o innych i uszczęśliwiać ich - w ten sposób sami będziemy się uśmiechać od ucha do ucha.

O to chodziło?
mam nadzieję, że tak. ;)