Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:30:40+01:00
1.nie
2.nie
3.tak
4.tak
4 2 4
2010-02-24T17:31:19+01:00
Mocno spłaszczone ciało, zwłaszcza część grzbietowa, na którym skóra tworzy wysoką, płaską listwę z ostrą krawędzią. Nogi cienkie tej samej długości, wszystkie palce przeciwstawne, ogon długi i chwytny. Głowa kanciasta sklepiona często pokryta rogowymi naroślami. Oczy ruchliwe niezależne od siebie tak, że każde może patrzeć w inną stronę, a powieki zrośnięte tyle, że zostaje tylko niewielki otwór na źrenice. Dzięki takiej budowie oczu i bardzo dobremu wzrokowi mogą bez obracania głowy widzieć wszystko wokół siebie. Ich oczy oprócz podstawowego zestawu barw (niebieski, zielony, czerwony) odbierają jeszcze światło ultrafioletowe. Język długi, na końcu szeroki, pokryty
5 3 5