;) Zadanko ;*
Mam napisać co sobie wyobrażam gdy zamykam oczy :)
zAmykam oczy i wyobrażam sobie ....

Daje naj naj naj naj
potrzebne na dzisiaj
ta osoba która napisze naj będe jej cały czas dawać naj za inne zadania ;)

tylko ładnie ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:22:12+01:00
Gdy zamykam oczy.. wyobrażam siebie w zaczarowanej krainie . jestem tam księżniczka , która została zaczarowana w brzydkie kaczątko . Może mnie uratować jedynie piękny królewicz , który jest zakochany w złej czarownicy o imieniu Cruella Kaczka . Jednak na sam koniec okazjuje się , że wszystko kończy się dobrze^^
2010-02-24T17:27:49+01:00
Zamykam oczy i wyobrażam sobie siebie za kilkanaście lat.Jestem piękną,młodą kobietą,która wie czego chce w życiu.
Otóż pragnę szczęścia i miłości,ze strony innych.Mam wielu przyjaciół, na których mogę liczyć w każdej sytuacji.W szkole miałam same dobre oceny, gdyż chciałam osiągnąć coś w życiu,a teraz dobrze płatna praca wynagrodziła mi wszystko.Już od dziecka pragnęłam zostać księgową,która pracuje w dużym biurze, ubiera się elegancko,siedzi przed komputerem i pisze...Tak też właśnie jest teraz.Na samym końcu mój mąż.Przystojny,mądry ale nie mądrzejszy ode mnie,inteligentny.Mężczyzna po prostu wymarzony.Mieszkamy w pięknym,dużym domu.Na zewnątrz basen i ogród z różnymi kwiatami.Przestrzeń w domu jest wielka, meble skórzane,wszystko starannie wykonane.
Tak właśnie to wyobrażam sobie,gdy zamknę oczy.Może to się nie nigdy nie wydarzy,jednak jeśli w coś się bardzo wierzy i ma się zawsze nadzieję w życiu wszystko się uda.Należy optymistycznie patrzeć na świat,ale trochę wyobraźni nigdy nie za wiele.
2010-02-24T22:45:29+01:00
Gdy zamykam oczy jetem wolna... Wyobrażam sobie , że leżę na łące pełnej pachnących kwiatów. Wokół mnie latają motyle , a słońce świeci promieniującym światłem. Przypominają mi się chwile pełne radości ... Chwile , które spędziłam z najbliższymi mi osobami. Gdy zamykam oczy nic się nie liczy. Mogę marzyć o czym tylko zechcę . Wyobrażać sobie to co w realnym świecie jest nie możliwe i uciekam od rzeczywistości. **


Pozdrawiam ;** Liczę na naaj ;) **