Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:26:26+01:00
Tak więc musisz w swoim zeszycie zrobić oś x i y . Oznaczyć dane pkt . Następnie wyjdzie Ci , że jest to kwadrat . Oś masz w załączniku.

Następnie łatwo obliczyć , że odległość między każdym bokiem zbudowanym na powstałych pkt (ma być to czworokąt) wynosi 6(j)
Pole kw. = a^2 (a do kwadratu jakby ktoś nie wiedział)
a = 6(j)
P=6x6=32 j^2

Pole figury wynosi 32 jednostki kwadratowe
1 1 1
2010-02-24T17:27:50+01:00
Wierzchołki trzeba zaznaczyc na uk. wspołrzednych
P=a2
a=6
P= 36
: )