Odpowiedzi

2010-02-24T17:32:35+01:00
Chęć utworzenia wonego państwa, zby wysokie cła na produkty
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:34:18+01:00
W Ameryce Północnej było duzo kopalń itp wiec ludzie z Kontynentu europejskiego przyjeżdżali i zabierali im to co było najcenniejsze czyli złoto itp. Przez co kolonisci nie sprzedawali tego co znalezli tylko musieli oddawac. Przez co narodzil sie bunt. Potem byly rozne potyczni (np pice herbaty bostonskiej kiedy to kolonicsi przebrani za indian wyrzucili herbate przywieziona z europy do oceanu) skutkami tego bylo odciecie sie od europy i niedlugo potem spisanie konstytucji USA:)


Chyba dobrze:P
2 3 2