Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:26:43+01:00
"Chcesz wejść w skórę, największej buntowniczki 21 (tu cyfra rzymska)wieku? Ta płyta Ci w tym pomoże. Poczuj się jak Lady Gaga"
"Jeśli jesteś prawdziwym fanem Gagi musisz mieć tą płytę! To niezbędnik każdego fana."

Mam nadziję, że pomogłam (:
Pozdr. liczę na naj...!
1 5 1
2010-02-24T17:27:00+01:00
Plastikowa GAGA

Zupełnie nowa.


2010-02-24T17:28:29+01:00
Lady Gaga,
nikt nie pogada!
,, The Fame Monster'',
Dla ludzi muzyki to ster.

:)