Odpowiedzi

2010-02-24T17:26:00+01:00
- Imię i nazwisko :Adam Małysz
- Uprawiana dyscyplina : Skoki narciarskie-
Za co go podziwiam , lubię : Podziwiam go za to że tak wysoko skacze.
2010-02-24T17:26:23+01:00
Adam Małysz
Skoki narciarskie
Podziwiam go za to, ze mino tego, że został skreślony przez wielu polakuów umiał podnieść się i po kilku przegranych podnieść się i wywalczyć 2 srebne medale na tegorocznych igrzyskach olimpijskich.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:26:59+01:00
Jeży Dudek
Jest bramkarzem ( znajdziesz informacjie gdzie tersaz gra )

Podziwiam go za to że sie nie poddaje , dąży do celów jakie sobie wyznaczył , nie zapomina o swoim kraju
1 5 1