Pliss... Z polskiego i matematyki :

Polski- Napisz ogłoszenie że koncert twojego ulubionego zespołu się nie odbędzię . [zespół możecie sami wybrać bo nie mam ulubionego]

Matematyka- Wyrażenie algebraiczne- zadania tekstowe
a) Podstawy trapezu o polu 48 cm. [kwadratowych] mają długość 5 cm i 7 cm.
Jaką wysokość ma ten trapez ?

b) W trapezie o polu 26 cm [kwadratowych] jedna z podstaw ma długość 3 cm, a wysokość 4 cm. Oblicz długość drugiej podst. !

2

Odpowiedzi

2010-02-24T17:27:05+01:00
Polski ;

Szanowni Państwo .
Pragniewmy poinformować , żę koncert zespołu Feel ,
który miał odbyć się dnia 25 Lutego bieżącego roku , o godzinie 18 , na rynku , zostaje odwołany .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T17:30:21+01:00
Matematyka:
a)
a=5
b=7
P=48
h=?
P=(a+b)/2*h
48=(5+7)/2*h
48=6h
h=8

b)
a=3
h=4
P=26
b=?
P=(a+b)/2*h
26=4(3+b)/2 /*2
52=12+4b
4b=40
b=10