Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:33:15+01:00
1 cech: Miłość i wiara w jednego Boga Jahwe, dlatego judaizm jest religią monoteistyczną.
2 cecha: Mojżesz otrzymał dziesięć przykazań, stanowiących podstawę prawa, na którym opierają się wyznawcy judaizmu.
3 cecha: Żydzi są narodem wybranym i w związku z tym mają specjalne posłannictwo, to z nimi jako narodem wybranym zawarł Bóg przymierze, naród żydowski czyni „królestwo kapłańskie”. Kiedy nadejdzie Mesjasz wszyscy ludzie na ziemi zrozumieją rolę Żydów.
4 cecha: Po śmierci czeka człowieka nagroda lub kara.
5 cecha: Każdy Żyd powinien się kierować w życiu zasadą sprawiedliwości i miłości bliźniego.
1 5 1
2010-02-24T17:34:26+01:00
Szabat,Koszerność,Szacunek wobec starszych,Małżeństwo, Modlitwy żydowskie
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-02-24T18:20:56+01:00
1.Modlitwy żydowskie,
2.Szabat,
3.Szacunek wobec starszych,
4.Koszerność,
5.Małżeństwo,