Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:29:49+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wielu Polaków wzięło udział w walce o niepodległość USA, jednak najsławniejszymi byli : Kazimierz Pułaski i Tadeusz Kościuszko. Pierwszy wsławił się jako wielki żołnierz i dowódca, niestety zginął w bitwie pod Savannah w 1779r. Kościuszko natomiast wsławił się swoimi umiejętnościami inżynieryjnymi, budował mosty oraz machiny oblężnicze. Do dziś są bohaterami narodowymi USA, postawiono tam ku ich czci wiele pomników
191 4 191
2010-02-24T17:31:04+01:00
W wojnie wziął udział Tadeusz Kosciuszko i Kazimierz Pułaski. Dwóch ważnych polaków.
Pozdro;)
88 1 88