Odpowiedzi

2010-02-24T17:34:26+01:00
Odoaker obalił ostatniego władcę Rzymu.


Zamknięto Akademię Platońską.

kryzys społeczno-gospodarczy, napady plemion barbarzyńskich, pojmowanie ludności rzymskiej do niewoli lub zabijanie.


w latach 235-284 wielu starało się o władzę na tronie.


mam to z zeszytu, więc dobrze ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:35:26+01:00
Cesarstwo zachodniorzymskie upadło między innymi przez najazdy Barbarzyńców. Niszczące okazały się też ciągłe zmiany cesarza. Poza tym, poziom ludności był bardzo wysoki, a Rzymianie nie chcieli walczyć o granice. Cesarstwo zachodniorzymskie miało też gigantyczne koszty.