Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:38:18+01:00
3 Najdłuższe mosty Europy
Storebælts Broen (Dania, 2700m)
25 kwietnia (Lizbona, 2270m)
Humber Estaury ( Wielka Brytania)


3 Najwyższe góry Europy -
Francja, Mont Blanc, 4808m
Włochy, Monte Bianco, 4748m
Szwajcaria,Dufourspitze, 4634m

3 Największe miasta Europy
1. Moskwa - 10,7 mln
2. Londyn - 7,4 mln
3.Sankt-Petersburg 4,5 mln

3 Największe miasta Hiszpani
Madryt, Barcelona, Walencja
2010-02-24T18:03:41+01:00
Najdłuższe mosty w europie to

Most nad Wielkim Bełtem (Storebaelts Broen)
most 25 kwietnia (Ponte 25 de April) w Lizbonie
most Akashi Kakyo w Japonii

3 najwyższe góry Europy
Elbrus 5,633m w rosji
Rustiveli 5, 201m w Rosji
Dykh-Tau 5,198m w Rosji

3 największe miasta Europy

Moskwa
Londyn
Sankt Petersburg

3 największe miasta Hiszpanii
Madryt
Barcelona
Walencja

p.s Nie jestem pewna co do tych największych państw w Europie, bo nie wiedziałam czy chodzi ci o liczbe zamieszkania czy powierzchnie,ale powinno byc dobrze jestem pewna na 99 procent


mam nadzieje ze wybierzesz moją odpowiedz :)