Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:34:32+01:00
Donald Tusk Prezes Rady Ministrów (premier rządu) Platforma Obywatelska
Waldemar Pawlak Wiceprezes Rady Ministrów (wicepremier rządu) Polskie Stronnictwo Ludowe
Minister Resort Partia
Waldemar Pawlak Ministerstwo Gospodarki Polskie Stronnictwo Ludowe
Jerzy Miller Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji bezpartyjny
Elżbieta Bieńkowska Ministerstwo Rozwoju Regionalnego bezpartyjna
Krzysztof Kwiatkowski Ministerstwo Sprawiedliwości Platforma Obywatelska
Adam Giersz Ministerstwo Sportu i Turystyki bezpartyjny
Jolanta Fedak Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Polskie Stronnictwo Ludowe
Cezary Grabarczyk Ministerstwo Infrastruktury Platforma Obywatelska
Aleksander Grad Ministerstwo Skarbu Państwa Platforma Obywatelska
Katarzyna Hall Ministerstwo Edukacji Narodowej bezpartyjna
Bogdan Klich Ministerstwo Obrony Narodowej Platforma Obywatelska
Barbara Kudrycka Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Platforma Obywatelska
Jacek Rostowski Ministerstwo Finansów Platforma Obywatelska
Ewa Kopacz Ministerstwo Zdrowia Platforma Obywatelska
Maciej Nowicki Ministerstwo Środowiska bezpartyjny
Marek Sawicki Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Polskie Stronnictwo Ludowe
Radosław Sikorski Ministerstwo Spraw Zagranicznych Platforma Obywatelska
Bogdan Zdrojewski Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Platforma Obywatelska
Michał Boni Minister-członek Rady Ministrów bezpartyjny

mam nadzieje ze pomoglam licze ze jako pierwsza odpowidzialam dostane naj!!!!!
53 4 53
2010-02-24T17:37:39+01:00
Ewa kopacz , radosław sikorski
60 2 60