Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:39:04+01:00
Policjant: Czy ktoś z Państwa widział dokładnie co się wydarzyło.?
Świadek: Tak, ja byłem w pobliżu przejazu, wszystko widzialem.
P: więc proszę opowiedzieć co pan widział:
Ś: rozmawiałem przez telefon a tu nagle słyszę pisk..odwróciłem się zobaczyć co sie stało i zauwazyłem, że pociąg hamuje. To cud, że zdąrzył sie zatrzymać.! Motorniczy nie opuścił szlabanu, kierowca autobusu najwyraźniej nie zauważył pociągu.
P: Dziekuję Panu, pojedzie Pan ze mna na komendę w celu spisania protokołu.
2 5 2
2010-02-24T17:39:45+01:00
-Dzień dobry, policja , czy jest ktoś świadkiem zdarzenia?
-Ja
-Proszę podeśc, co pan widział?
-Szlaban nie był zamknięty, a pociąg jechał. Kierowca nie wiedział ale w pore zahamował bo krzyczałem
-coś jeszcze?
- szlaban powinien byc zamkięty, jestem w szoku , przepraszam za nieskładnosc
-oczywiście, prosze do radiowozu damy panu wody i złozy pan zeznania
-oczywiście, dziękuje
2 5 2