Odpowiedzi

2010-02-24T17:40:35+01:00
Boże, dziekuje ci za te dni które przeżyłam. Wiem, że jakby coś się stało, zmartwychstałam bym. Bardzo ci za wszystko dziękuje. I prosze o dobrodziejstwa.
2 4 2
2010-02-24T17:41:58+01:00
Panie Boże pomóż mi przetrwać ten czs który jest czsem postu, pokuty i pojednania dla wszystkich chrześcijan...
amen....
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:45:07+01:00

Panie , Boże mój wzmocnij we mnie ciało i dusze .Ty mi otwórz droge pojednania , przez która będę szła , przez reszte zycia. Bym zaczeła wspołnie z rodzina odnowa żyć z nauką twoja.
boże rozwijaj we mnie gotowość do pomagania innym . Prosze o Twoja mądrość .
3 5 3