Odpowiedzi

2009-10-17T16:13:30+02:00
Makroelementy są pierwiastkami potrzebnymi do dobrego funkcjonowania organizmu. Brak makroelementów powoduje zachwianie całego organizmu.

Pierwiastki podzielono na makro i mikroelementy,ponieważ uczestniczą w budowie wiekszości związków organicznych.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T17:13:48+02:00
A) Makroelementy to pierwiastki biogenne wystepujące w organiźmie, niezbędne do prawidłowego funckjonowania i rozwoju organizmów zwierzęcych i roślinnych.

B) Ponieważ organizmy żywe składają się z licznych związków chemicznych, dzielących się na pierwiastki wystepujące w organizmie w różnych stężeniach i pełniących wiele rozmaitych funkcji.

2 3 2