Wstaw znak <, = lub >

a) - 3/4 ( minus trzy czwarte) ? 1 1/2 (jeden i jedna druga)

b) 0 ? - 5,38

c) -11 ? -14

d) -2 ? -2 2/3 (minus dwa i dwie trzecie)

e) -0,9 ? -1

f) -0,8 ? -0,6

Za najlepszą odpowiedź daję naj pilneeee potrzebne na jutro

3

Odpowiedzi

2010-02-24T17:40:30+01:00
A) - 3/4 < 1 1/2

b) 0 > - 5,38

c) -11 > -14

d) -2 > -2 2/3

e) -0,9 > -1

f) -0,8 < -0,6

Ogólnie im dalej od 0 tym mniejsza liczba, dla pomocy możesz sobie rysować oś ; p
2010-02-24T17:41:46+01:00
A) - 3/4 ( minus trzy czwarte) < 1 1/2 (jeden i jedna druga)

b) 0 > - 5,38

c) -11 > -14

d) -2 > -2 2/3 (minus dwa i dwie trzecie)

e) -0,9 > -1

f) -0,8 < -0,6

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:43:54+01:00
A)-¾<1½
b)0>-5,38
c)-11>-14
d)-2>-2⅔
e)-0,9>-1
f)-0,8<-0,6
pozdro:)
daj najlepsze:)