Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:44:03+01:00
Jesień życia - kojarzona jest ze starością
złota jesień - pora roku jesień / ciepła i piękna nazwa złota pochodzi od koloru liści
wiosna życia - młode lata człowieka, pełnego sil budzącego się do życia
zima skręciła kark - zima w której jest ogromna ilość lodu i śniegu (zima stulecia)


ps. odpowiedz w 100% dobra wiem bo miałam to w szkole ostatnio!!!
27 4 27
2010-02-24T17:46:54+01:00
Jesień Życia to określenie dotyczące ludzi starszych wiekiem ;]
złota jesień to określenie spokojnej , zdrowej starości natomiast
wiosnę życia można rozumieć jako młodego człowieka , nierozważnego etc ^^
12 4 12
2010-02-24T17:47:37+01:00
Złota jesień - wydaje mi się że to szczęśliwa piękna jesień
10 2 10