Zadanie 2/68
Wykorzystując poszczególne litery alfabetu, napisz słowa, które określają rolę, jaką ty spełnIasz w Kościele:
A....... B........ C......... D........ E...... F......... G....... H..... I...... J...... K..... L...... Ł...... M...... N...... O..... P...... R..... S...... T...... U....W...... Z.....

Z góry dziękuję:)

2

Odpowiedzi

2010-02-24T17:45:14+01:00
komunia przyjmuje komunie swieta po spowiedzi.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:11:49+01:00
WIERNY
AKTYWNY
WIERZĄCY
MODLĄCY SIĘ
2 3 2