Odpowiedzi

2010-02-24T17:44:10+01:00
Romeo i Julia.
Zbyszko i Danusia.
Tristan i Izolda.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:47:11+01:00
Romeo i Julia
Tristan i Izolda oraz mąż Izoldy, król Marek (słynny tragiczny trójkąt)
Roland i jego narzeczona Oda – która kona z rozpaczy na wieść o śmierci ukochanego
Lancelot i Ginewra
2 2 2
2010-02-24T17:48:56+01:00
Romeo i Julia
Scarlett O'Hara i Rhett Butler
Maly Ksiaze i Róża
Winicjusz i Ligia
1 5 1