Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T17:48:19+01:00
X+y=3
2x+2y=6 /:2

y=3-x
x+y=3

y=3-x
x+3-x=3

y=3-x
0x=0
układ torżsamościowy

2x+5-y=7
3x-5y=3

y=2x-2
3x-5(2x-2)=3

y=2x-2
3x-10x+10=3

y=2x-2
-7x=-7

y=0
x=1
2010-02-24T17:48:26+01:00
X+y=3 ---> x=3-y
2x+2y=6
2(3-y)+2y=6
6-2y+2y=6
0=0
napewno dobrze przepisany przykład??(jeśli tak, to tak jak mówi kolega wyżej;P)

2x+5-y=7 ---> y=2x-2
3x-5y=3
3x - 5(2x-2)=3
3x-10x+10=3
-7x=-7
x=1
y=0