Odpowiedzi

2010-02-24T17:45:58+01:00
W mieście:
blisko do szkoly
blisko do szklepów
jest się w centrum miasta
bliżej do szpitala
na wsi;
bezpieczniej
swieże powietrze
1 4 1
2010-02-24T17:46:44+01:00
A . zycia w miescie

zalety :
latwy dostep do sklepow , kin ,

latwa komunikacja ,

szybkosc przemieszania sie

wady:

tlocznosc ludzi

glosnosci , chalas , w miescie

tłoki


b. zycia na wsi

zalety:

swiezy tryb zycia , dostep do zycia na lonie przyrody

zdrowe jedzenie swojskie

wady:

trudny dostep do komunikacji
trudny dostep do biblioteki i medii i sieci

poczucie odosobnienia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:49:01+01:00
Życie w mieście:
wady to - hałas -zanieczyszczone powietrze zalety to - dobra komunikacja -duży dostęp do sklepów.

Życie na wsi:
zalety:
- małe zanieczyszczenie srodowiska
- brak duzego ruchu miejsciego
- brak nadmiernego halasu
- znajomosc ludzi dookola
- kontakt ze zwierzetami
wady:
- brak duzych osrodkow rozrywkowych i przemyslowych
- brak obiektow sportowych
- brak rozwinietej komunikacji
- problemy z dojezdzaniem do okreslonych miejsc
- brak wyzszych szkol