Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:49:28+01:00
Normalnie;)
filtry zakładać na kominy fabryczne, nie wylewać ścieków i chemikaliów do rzek <bo one parują> jeździć rowerem nie autem, nie wyrzucać śmieci na pola < bo np wyrzucisz butelkę i ona się zapali i podpali ten śmietnik co tam jeszcze wyrzuciłeś a później to wejdzie do atmosfery i...>
noi chyba tyle ale nie jestem pewna... coś jeszcze miałam ale mi wyleciało z głowy!

;)
2010-02-24T17:50:15+01:00
-segregacja śmieci
-oszczędzać wode
-budować oczyszczalnie fabryk
-oczyszczalnia ścieków
-używać gazu do ogrzewania a nie węgla