Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T16:14:02+02:00
Są to leukoplasty które dzielą się na ;
- amyloplasty ( gromadzą skrobię)
- proteinoplasty (gromadzą białka)
- elajoplasty ( gromadzą tłuszcze)

to było na lekcji ;p
biochem :*
2 4 2
2009-10-17T16:14:57+02:00
Nie jestem, pewna czy o to chodzi
białko - proteinoplasty
cukier - amyloplasty
tłuszcz - elajoplasty
i to są leukoplasty (czyli materiały zapasowe)
2 5 2
2009-10-17T17:05:40+02:00
To leukoplasty-dzielą się na:

1)Gromadzą Skrobię - amyloplasty.
2)Gromadzą Tłuszcze - Elajoplasty.
3)Gromadzą Białka - Proteinoplasty.

;))
1 5 1