Odpowiedzi

2010-02-24T17:49:09+01:00
Wisława Symborska
Czesław Miłosz
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:00:08+01:00
1 . Maria Skłodowska-Curie
Henryk Sienkiewicz
Czesław Miłosz
Władysław Reymont
Lech Wałęsa
Wisława Szymborska
Józef Rotblat

2 . 1924 – Władysław Reymont – w dziedzinie literatury
1980 – Czesław Miłosz – w dziedzinie literatury
1983 – Lech Wałęsa – Pokojowa Nagroda Nobla
1996 – Wisława Szymborska – w dziedzinie literatury
1903 – Maria Skłodowska-Curie – w dziedzinie fizyki łącznie z Henri Becquerelem i Piotrem Curie i w dziedzinie chemii
1905 – Henryk Sienkiewicz – w dziedzinie literatury
1995 – Józef Rotblat – Pokojowa Nagroda Nobla


11 4 11