Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T16:11:37+02:00
Fotosynteza – proces wytwarzania pokarmu przez rośliny, możliwy dzięki wykorzystaniu energii świetlnej wchłanianej przez barwniki asymilacyjne (u większości roślin chlorofil).

Chyba już prościej i w miarę dokładniej nie można. :)
1 5 1
2009-10-17T16:13:23+02:00
Fotosynteza jest to biochemiczny proces wytwarzania związków organicznych z materii nieorganicznej, przez komórki zawierające chlorofil lub bakteriochlorofil, przy udziale światła.

1 4 1