Odpowiedzi

2010-02-24T17:50:31+01:00
Ignacy Krasicki Przyjaciele

Johann Wolfgang Goethe Cierpienia młodego Wertera

Bolesław Prus Lalka

Antoine de Saint-Exupéry Mały Książę

Roman Bratny Kolumbowie. Rocznik dwudziesty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:52:21+01:00
"Mały Książę" - Antoine de Saint-Exupéry (Lis i Książę)
"W pustyni i w puszczy" - Henryk Sienkiewicz ( Staś i Nel w dzieciństwie)
"Cierpienia młodego Wertera" - Johann Wolfgang Goethe (Wilhelm i Werter)
"Trzej muszkieterowie" - Aleksander Dumas (Tytul)
"Kamienie na szaniec” - Aleksander Kamiński ( Alek Rudy Zośka)
2010-02-24T17:56:20+01:00
Ania z zielonego wzgórza Lucy Maud
Chłopcy z placu broni Ferenca Molnára
Dzieci z Bullerbyn Astrid Lindgren
Pippi Pończoszanka Astrid Lindgren
Doktor Dolittle Lofting Hugh