Odpowiedzi

2010-02-24T17:57:15+01:00
Witaj
dane m=2kg, g=10m/s2, t=2s
szukane Ek
Ek = 0,5mv2......ale v = gt
Ek = 0,5m*g2*t2 = 0,5*2kg*[100m2/s4]*4s = 400 kgm2/s2 = 400 J

.......................pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:11:11+01:00
Dane:
m=2kg
t=2s
g=10m/s²

Szukane:
Ek=?

Rozwiązanie:
v = g * t = 10m/s² * 2s = 20 m/s

Ek = 1/2 * m * v² = 1/2 * 2kg * (20 m/s)² = 1kg * 400 m²/s² = 400J