Na miejsce znaku zapytania Wstaw znak <, = lub >

a)-1,6 ? -1 3/5 (minus jeden i trzy piąte)

b) -7,8 ? -7,82

c) - 1/4 (minus jedna czwarta) ? - 1/2 (minus jedna druga)

d) - 2 1/5 (minus dwa i jedna piąta) ? 11/5 (jedenaście piątych)

e) - 7/16 (minus siedem szesnastych) ? -7/11 (minus siedem jedenastych)

f) -5 3/5 (minus pięć i trzy piąte) ? -5 7/8 (minus pięć i siedem ósmych)


jak ktoś będzie mi pisał jakieś bzdury typu: nkljijk mrnuhwns jhebu to dam spam! jasne?

3

Odpowiedzi

2010-02-24T17:55:16+01:00
A)-1,6 = -1 3/5 (minus jeden i trzy piąte)

b) -7,8 > -7,82

c) - 1/4 (minus jedna czwarta) ? < 1/2 (minus jedna druga)

d) - 2 1/5 (minus dwa i jedna piąta) = 11/5 (jedenaście piątych)

e) - 7/16 (minus siedem szesnastych) > -7/11 (minus siedem jedenastych)

f) -5 3/5 (minus pięć i trzy piąte) < -5 7/8 (minus pięć i siedem ósmych)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T17:55:42+01:00
A)-1,6 = -1 3/5

b) -7,8 > -7,82

c) - 1/4 ?> - 1/2

d) - 2 1/5 < 11/5

e) - 7/16 > -7/11 (

f) -5 3/5 > -5 7/8
2010-02-24T17:57:00+01:00
A)-1,6 = -1 3/5

b) -7,8 > -7,82

c) - 1/4 > - 1/2

d) - 2 1/5 < 11/5

e) - 7/16 < -7/11

f) -5 3/5 > -5 7/8