Odpowiedzi

2010-02-24T17:55:20+01:00
Bo te trzy osoby to tak jakby jedna ;)) jakoś tak nam to ksiądz na religii tłumaczył
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T23:13:42+01:00
Bóg ojciec, syn Boży i Duch święty-są ona jedną osobą osoba Boga- Ponieważ Bóg Ojciec jest stworzycielem Nieba i żiemi. Syn Bozy-jest synem Boga, Duch święty jest on swerą duchowną-objawił się w postaci gołębicy.
chyba o to chodzi ...
Ale jak się gdzieś pomyliłam to przepraszam
Ale myslę, że pomogłam..;D
4 5 4