Odpowiedzi

2010-02-24T17:57:35+01:00
Objawione przez to, kim On Jest, przez Jego Słowo i Ofiarę (Por. ... Uciekamy się więc do modlitwy, by ta świętość w nas trwała (Św. Cyprian, ... Gdy mówimy: "Święć się imię Twoje", prosimy, aby było ono uświęcone w ...imię pańskie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T17:59:51+01:00
W modlitwie "Ojcze Nasz" sławimy swego Boga. Słowa "Święć się imię Twoje" wyrażają ogromny szacunek jakim dażymy Stwórcę. Pragniemy chwalić Jego imię podczas modlitwy.

mam nadzieje ze pomoglam;)
2 5 2