Odpowiedzi

2009-10-17T16:29:13+02:00
5^12*(9 - 5)*(2^3)^3
------------------------ = 4 5^12 należy wyłączyć przed nawias
2^9*5^12 i skrócić ułamek


7*7^12 7*7^12
---------- = --------------- = 7
(7^4)^3 7^12
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T17:51:03+02:00
(9*5¹²-5¹³)*8³
------------------------=
2⁹ *(5⁴)³

5¹²(9-5)*8³
------------------------=
2⁹ *5¹²

5¹² się skraca

4*8³
----------=
2⁹

2² * (2³)³
----------=
2⁹

2² * 2⁹
----------= 4 2⁹ skraca się
2⁹
1 5 1