Jak to sie mówi po niemiecku? Napisz!

zadanie1
1. Powiedz, ze nie masz ochoty na frytki z ketchupem.
2.Zapewnij,ze sałatka jest pyszna.
3.Zamów kawę ze śmietanką,ale bez cukru.
4. Zapytaj koleżankę,jaj jej smakuje hamburger.

zadanie2
Utworz zdania. Proszę jeszcze o przetłumaczenie tych zdan na polski!
1. was, zum Fruhstuck,gewohnlich,essen,in Polen,mam,?
2.man,salzen,sollen,zu viel,nicht
3.essen,in Deutschland,viel,man,Wurst
4.wie,machen,eine Pizza,man, ?
5.in England,man,viel Tee, trinken
6.da, man, nichts, konnen, machen

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T17:30:15+02:00
Zad 1
Ich habe keine lust Pommes mit Ketchup essen.
Der Salat ist sehr lecker.
Bitte eine Kaffe mit Sahne ohne Zucker.
Wie gefalt dir der Hamburger?

zad 2

Was in Polen gewonnlich ess man zum Fruhstuck? ( co zazwyczaj je się w Polsce na śniadanie)
Man soll nich zu viel salzen. ( nie powinno się za dużo solić)
In Deutschland ess man viel Wurst. ( w niemczech je się dużo kiełbasy)
Wie macht man eine Pizza? ( jak się robi pizze)
In England trinkt man viel Tee. ( w anglii pija się dużo herbaty)
Konnt man da nicht machen? (nie można tam nic robić)
4 4 4
2009-10-17T18:21:34+02:00
Zad 1 1. Sagen, dass Sie nicht möchten, dass die Pommes mit Ketchup.
2.Zapewnij, wird der Salat lecker.
3.Zamów Kaffee mit Sahne, aber kein Zucker.
4. Fragen Sie Ihre Freundin, es schmeckt wie Ei Burger.
2 3 2