Napisz po angielsku dane dotyczące POLSKI :
pochodzenie ludności : słowianie
język : polski
stolica : warszawa
największe miasta : gdańsk poznań łódż wrocław kraków
głowa państwa : prezydent

wszystko ma być po angielsku, nazwy miast też
Proszę pomóżcie !!!
z góry dziękuję :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:05:45+01:00
Origin populations: Slavs
Language: Polish
Capital: Warsaw
largest cities: Gdańsk, Poznan, Lodz, Wroclaw, Krakow
Head of state: President
2010-02-24T18:09:40+01:00
Orgin population - slowianie
language - Polish
capital city - Warsaw
biggest cities - Gdansk, Poznan, Wroclaw, Krakow, Lodz
head of state - president