Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-17T16:41:24+02:00
Dlatego,że:
-np.jak była druga wojna swiatowa, stosowali terror chociażby w stosunku do Polaków, zabraniali im nauki w swoim ojczystym języku, rusyfikowano ich, chcieli zataic historie polski.
-zakłamanie: bo chociazby pakt ribentrop-mołotow: niby pakt o nieagresji a tak naprawdę, strefa wpływów- czyli oszukali, zaklamanie.
wystarczy?
5 2 5
2009-10-17T17:22:30+02:00
ZSRR było mianem państwa rządzonego strachem, terrorem i kłamstwem:
np.
-Zabrali Polakom język ojczysty podczas 2 wojny światowej.
-Oszukali, kłamali inne państwa.

;))
1 3 1