Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T18:07:25+01:00
Anna Kowalska Warszawa, dn. 01.05.03
ul.konopnicka 4b/12
78-100 Warszawa

Szanowny Panie Ministrze!

Jesteśmy uczniami szkoły gimnazjalnej w Warszawie.
Protestujemy przciwko wysypisku śmieci w naszej miejscowości. Lokalizacja tego wysypiska znajduje się w lesie, w pobliżu budynków mieszkalnych. Zamiast czystego powietrza, unosi się odór. Odpady przenikają do gleby, zatrówają ją, co powoduje wyginięcie niektórych gatónków kwiatów i roślin. Nie chcemy aby odbierano nam czyste powietrze i bogactwo lasu.
Piszemy bezośrednio do Pana, ponieważ władze naszego miasta nie chcą z nami rozmawiać. Niecierpliwie czekamy na odpowiedź.

Ania Kowalska
z uczniami kl. I c
1 5 1
2010-02-24T19:16:02+01:00
Adam Lewid Kręgów dn.20.10.2006r.
ul.Wspólna 7
94-582 Kręgów Prezydent Miasta Kręgowa
Janusz Michalski
Urząd Miasta
ul. Wesoła 31
94-601 Kręgów
Szanowny Panie Prezydencie!
W iminiu swoim oraz młodzieży naszej szkoły chciałbym zaapelować do Pana o podjęcie decyzji w sprawie budowy ścieżek rowerowych w naszym mieście.
Jazda na rowerze staje się coraz popularniejszym sposobem spędzania wolnego czasu. Pomaga ona w zachowaniu zdrowia i dobrej kondycji. Niestety, w Kręgowie nie ma dobrych warunków do jazdy rowerem. Chodniki są bardzo wąskie, a jazda po ulicach nie jest bezpieczna, zwłaszcza dla najmłodszych. Zwracamy się więc do Pana z prośbą, aby podjął Pan decyzję o wybudowqaniu ścieżek rowerowych. Zwiększyłyby one bezpieczeństwo rowerzystów i jednocześnie przyczyniłyby się do wzrostu popularności jazdy na rowerze.
Zdajemy sobie oczywiście sprawę, że takie przedsięwzięcie z pewnością dużo kosztuje. Jednak jesteśmy zdania, że zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców miasta sa tego warte.
Z poważaniem
Adam Lewid
1 5 1