Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T17:06:29+02:00
Chłopi byli zmuszeni do wstępowania do kołchozów- kontrolowanych przez władze rolniczych spółdzielni produkcyjnych. Dzięki temu państwo uzyskało możliwość podporządkowania sobie tej grupy społecznej. Oporni zostali napiętnowani jako wrogowie ludu i państwa radzieckiego.

Tyle wiem na ten temat.
4 1 4
2009-10-17T18:13:41+02:00
Najwarzniejsza metodą była propaganda jako by kraj ZSRR jest najleprzy i najbogatszy, określenie propagandy jako okreslenie kapitalizmu jako najgorszego ustroju,<pokazywali ze w krajach wschodu sa mordestwa itp>
4 5 4