Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:12:33+01:00
A) 2(2+b)=4+2b
b) 3(x+2y-6)=3x+6y-18
c) -2(x+4-y+z)=-2x-8+2y-2z
d) x2(2y-54)=4xy-108x
e)x(2^-x+7)=2x-x^+7x
f)a(b+a-ab)=ab+a^-a^b

to coś takie -^- to jest kwadratowe
2 1 2
2010-02-24T18:12:50+01:00
A) 2(2+b)=4+2b
b) 3(x+2y-6)=3x+6y-18
c) -2(x+4-y+z)=-2x-8-2y-2z
d) x2(2y-54)=4xy-108x
e)x(2^-x+7)=x2^+x+7x
f)a(b+a-ab)=ab+2a-2ab

Mysle ze pomaoglam mam 4 z matmy
2 3 2
2010-02-24T18:14:51+01:00
A) 2(2+b)=4+2b
b) 3(x+2y-6)=3x+6y-18
c) -2(x+4-y+z)=-2x-8+2y-2z
d) x2(2y-54)=2x(kwadrat)y-54x(kwadrat)
e)x(2^-x+7)=2x-x(kwadrat)+7x
f)a(b+a-ab)=ab+a(kwadrat)-a(kwadrat)b
2 3 2