Muszę zrobić prezentację z informatyki. Musi to być coś wspólnego z informatyką lub ze sprzętem elektrycznym itp. Wiec nie może być to np: o moich zainteresowaniach, o środowisku i coś w tym stylu.
Jeśli macie jakiś pomysł to bardzo proszę pisać
Tylko proszę mi nie pisać o :
skanerach
drukarkach
klawiaturze
dysku twardym
karcie graficznej i dźwiękowej
głośnikach
Wszystko inne tylko nie tematy wymienione wyżej.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:49:34+01:00
O algorytmach
o programach graficznych, muzycznych
2010-02-24T20:18:59+01:00
Jakieś programy typu wirtualne pulpity, przeglądarki internetowe
jakąś fajną myszke