Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:15:48+01:00
Kochani wracam jutro o godz 15. Niestety panuje tutaj epidemia grypy i ewakuują nas. Nie martwcie się, porozmawiamy w domu.
1 5 1
2010-02-24T18:16:55+01:00
Kochani Rodzice!
Niestety jutro o godzinie 20 wracam pociągiem z biwaku.Niestety burza zniszczyła nasze obozowisko,ale nikomu nic się nie stało.Do zobaczenia na dworcu.Całuję
1 5 1
2010-02-24T18:17:41+01:00
Kochani rodzice informuje was że wracam z obozu wczesniej. W ośrodku wybuch pożar na szczeście byliśmy w muzeum. Wracam jutro czyli we wtorek o 18.30 bede na dworcu centralnym. Wasza córka Ania
1 5 1