Odpowiedzi

2009-10-17T16:40:28+02:00
1) uchwalano podatki
2) ustanawiano nowe prawa
3) uzgadniano główne cele polityki zagranicznej
4) kontrolowano finanse państwa
144 4 144
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T16:40:45+02:00
Na sejmie walnym:
-uchwalano podatki
-podejmowano decyzje dotyczące praw i obowiązków ludności
-podejmowano decyzje dotyczące spraw wojskowych, czyli wojen i pokoju.
-uchwalano prawa i przywileje.
172 4 172
Dzięki
Dziękuje! uratowaś/eś mi skórę =D