Odpowiedzi

2010-02-24T18:16:59+01:00
-23
-25
-221
35
-93
14
-13
80
4

a może troche grzeczniej?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:17:58+01:00
A) -12 + (-11) = -23

b) -50 + 25 = -25

c) -101 + (-120)= -221

d)-7 + 42 = 35

e) -101 + 8 = - 93

f) -106 + 120 = 14

g) -16 + 3 = - 13

h) 99 +(-19) = 80

i) -27 + 31 = 4


liczę na naj. ^ ^ ; ]
2010-02-24T18:19:00+01:00
A) -12 + (-11)= -23

b) -50 + 25 = -25

c) -101 + (-120)=-221

d)-7 + 42 = 35

e) -101 + 8 = 93

f) -106 + 120 = 14

g) -16 + 3 =-13

h) 99 +(-19) =80

i) -27 + 31 =4
1 1 1