Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:28:27+01:00
A)Zaczynamy od osoby,np.ja,ty,my,później czasownik i dopełnienie.
b)Np.chciałabyś,chciałbyś,czy,kiedy,gzie,osoba,później czasownik i reszta zdania.
c)Osoba,zaprzecenie np.nie chce,nie mogę,czasownik i dopełnienie.
2010-02-24T18:30:51+01:00
A) osoba + operator + czasownik + reszta zdania
b) słówko pytające + operator + osoba + czasownik + reszta zdania
c) osoba + przeczenie + czasownik + reszta zdania