Odpowiedzi

2010-02-24T18:25:41+01:00
1.Pod choinką leżały kolorowe paczki.
2.Ten chłopiec jest najwyższym z całej klasy.
3.Oto tamta chałupa stoi już 30lat.
4.Nagle nadleciała wielka, ciemna chmura, i zaczęło padać.
5.Na chodniku było dużo kałuż.
8 3 8
2010-02-24T18:33:02+01:00
Bolesław Chrobry był pierwszym koronowanym królem Polski.
Lubię jeść groch.
Fantastycznie widoki zapierają mi dech w piersiach.
Zestaw przykładowych ćwiczeń ułatwiających naukę ortografii.
Miech to przyrząd do tłoczenia powietrza.
Aby zrobić zapiekankę potrzebujemy : trzy duże marchewki, pietruszkę i ziemniaki w łupinach.
Na obiad najchętniej zjadam kotleta schabowego.

PS
Ch piszemy, gdy wymienia się w innych formach tego samego wyrazu lub w innych wyrazach na: sz
np.:
mucha - muszka,
wydmuchać - wydmuszka,
trochę - troszkę,
Ch piszemy po literze s np.: schab, schody, wschód.
Ch piszemy na końcu wyrazów, np.: na drogach, orzech, zuch.
Wyjątki: druh, Boh (nazwa rzeki).
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T19:37:20+01:00
1. Chłopcy z naszej klasy są bardzo niegrzeczni..
2. Mój chomik zdechł..
3. Ola jest chora, zaniosę jej lekcje.
4. Chłopek, nazwisko Huberta
5. Jaki jesteś chudy..
6 4 6