Odpowiedzi

2010-02-24T18:25:28+01:00
Zaproszenie !

Serdecznie zapraszam Cię na podwieczorek , który
odbędzie się np.27.02. Zapewniam dobrą zabawę i pyszne
ciasteczka.

(twoje imię)
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:26:10+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić
Moich kochanych przyjaciół
Olę, Jacka i Gosię
na podwieczorek, który odbędzie się 23.03.10r godz 16.00
w Moim domu (Wa-wa ul Mickiewicza 16)
Dodatkową atrakcją będą upieczone przeze mnie caisteczka.
Gorąco licze na przybycie
ANIA
17 4 17
2010-02-24T18:27:06+01:00
Droga Anno!
Zapraszam Cię na podwieczorek, który odbędzie się u mnie w domu o godzinie 16.00. Na tą okazję upiekę specjalne ciasteczka.
(Imię)
9 2 9