Odpowiedzi

2009-10-17T16:39:25+02:00
William szekspir w swoich słowach "Świat jest teatrem,aktorami ludzie,którzy kolejno wchodzą i znikają" traktuje świat jako teatr a ludzi jako aktorów. Ludzie 'wchodzą' czyli rodzą się i 'znikaja', czyli umieraja. Uważa on, że każdy gra swoją określoną rolę w tym 'teatrze'
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T16:42:58+02:00
"Świat jest teatrem,aktorami ludzie,którzy kolejno wchodzą i znikają".

Kolej rzeczy tego świata polega na tym, że jedni z nas umierają po to, by inni mogli przyjsc na swiat. Jest to swojego rodzaju wymiana, która ma miejsce również na scenie teatru. Kazdego z nas mozna nazwac aktorem. Co dzień kogoś spotyka coś, co można by nazwać scena niczym z teatru. Często ,,gramy,, różne role. Z biegiem czasu stajemy sie z dzieci nastolatkami, potem dorosłymi, matkami, żonami,babciami... Zdarza nam się grać też całkiem kogoś innego niż w rzeczywistości jesteśmy. Świat niczym teatr powierza nam różne role a my jako aktorzy musimy się z nich wywiązać, mimo, że nie zawsze jest to łatwe.

pozdrawiam i jak coś to to napisz prosze co z tego dostałaś :)
7 4 7
2009-10-17T16:48:41+02:00
Świat jest teatrem,aktorami ludzie, którzy kolejno wchodzą i znikają"
- Świat jest spektaklem w którym grają ludzie tworząc swój scenariusz , kryjąc swoje prawdziwe ja, niepokazują siebie prawdziwego i grają przed tymi którym chcą sie pokazać udając kogoś innego.Kolejno wchodzą-rodzą sie i znikają- umierają kończąc swój 'teatr'.

Tak ja to rozumiem.
7 3 7