Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:25:08+01:00
Razu pewnego było zadanie, które koniecznie miało być zrealizowane

I nie było powodu, absolutnie żadnego, by nie dokonać tego

Lecz w kwestiach istotnych, jak ta, często wątpliwość rodzi pytanie

Kto właściwie ma wykonać zadanie?



Każdy mógł potwierdzić istnienie powszechnego przekonania

Iż istnieje coś co jest do natychmiastowego wykonania

Nikt nie był temu przeciwny, każdy posiadał zdolności

Lecz nikt nie poczuwał się do odpowiedzialności.



Wydawać by się mogło, że każdy tego dokona

Gdyby tylko osoba była jasno określona

Jednakże ponieważ wszyscy wiedzieli, że każdy by mógł

Wszyscy przyjęli za pewnik, że ktoś inny wykona ten trud



Gdy to co tak ważnym było, w ogóle się nie zdarzyło

Wszyscy poczęli na całego szukać temu winnego

Jasne było, że stało się coś niegodnego

Zaczęto więc szukać kozła ofiarnego



Ktoś powinien był wykonać tak ważne zadanie

I każdy wykonać je był oczywiście w stanie

Niestety nikt nie zdołał podjąć się owego

Ponieważ jeden zawsze czekał na drugiego
2010-02-24T18:48:38+01:00
"Bez odpowiedzialności nie ma miłosci" Hasło to powszechnie znane choc czesto niezrozumiane. odpowiedzialność czym jest właściwie? Głupotą - ktos odpowie obelrzywie. Więzieniem czynów-odpowie trzeci. Lecz odpowiedzi te nadają się do śmieci. Człowieczeństwo bowiem tylko wtedy jest pełnością gdy charakteryzuje się odpowiedzialnościa



tylko to mogłem wymyśleć :)