Odpowiedzi

2010-02-24T18:24:44+01:00
Plan szczegółowy polega na tym że podajesz punkt i podpunkty do niego np.
1. ......
a)
b)
c)
2........
a)
b)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T18:24:45+01:00
Plan szczegółowy to taki, że oprócz głównych punktów masz do nich jeszcze podpunkty, np:
1.
a)
b)
2.
a)
b)
c)
3.
a)
i tak dalej :)
2010-02-24T18:26:58+01:00
W Planie szczegółowym musisz umieścić wszystkie rzeczy np
1Podróż odyseusza
a)napotkanie cyklopa
b) walka z meduza
2Powrot do itaki
a)
b)
i tak dalej i tka dalej wymieniasz jakies tam rzeczy na dany temat jaki masz napisac plan.