Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:34:54+01:00
Mój fotelik ulubiony zwie się fotel ulubiony.
Lubię na nim przesiadywać lub codziennie wylegiwać,
Jest wygodny jak poduszka,
Mogę mieć go zamiast łóżka.
Zawsze będzie tylko on,
Nigdy nie zamienie go na inny.

myślę, że powinno być dobrze:)
1 5 1
2010-02-24T18:36:25+01:00
Fotel gofel wygodny jak pantofel
stoi w pokoju w purpurowym nastroju
czeka na ciebie
byś ogrzał siebie
1 5 1