Odpowiedzi

2010-02-24T18:30:04+01:00
Str 37, 169, 432,83,5,20
mam ksiazke z wydawnictwa greg
72 2 72
2010-02-24T18:30:21+01:00
Zbyszko strona 5,20,37,83,169, 432,
tom pierwszy .
;)
67 2 67
jakie masz wydanie?
siedmioróg ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T18:35:23+01:00
Tom 1, Rozdział 1: "Tuż przy nim za stołem siedział młodzieńczyk o długich włosach i wesołym spojrzeniu, widocznie jego towarzysz lub może giermek, bo przybrany także po podróżnemu, w taki sam powyciskany od zbroicy skórzany kubrak."
Tom 1, Rozdział II: "Wziąłszy więc z wozu łuby, kazał je nieść do izby czeladnej i tam począł się przebierać..."
Tom 1, Rozdział XXV (ślub Zbyszka i Danusi): "Więc Czech się uspokoił i skoczywszy do łubów, przyniósł ową białą jakę zdobyczną, złotem szytą, w którą rycerz ubierał się zwykle na wielkie uroczystości, a też i piękny kołnierzyk dla okrycia nóg i łoża..."
Tom 2, Rozdział V (pojedynek Zbyszka z Rotgierem): "Zbyszkowi piersi, boki i grzbiet opinała pyszna mediolańska zbroja, którą był swego czasu zdobył na Fryzach..."
Tom 2, Rozdział XLIII: "Bujne, płowe włosy obcięte na znak żałoby po Danusi, odrosły mu znów wpół do pleców. Wracała mu dawna, nadzwyczajna uroda..."
133 4 133
Dziękuję! <3 ^^
Dzięki<33333